Dlaczego personalizacja społecznościowa? Ponieważ konsumenci oczekują wyników.

Scroll Down

Samo aktywowanie mediów na platformach społecznościowych może być wystarczająco trudne. Aby osiągnąć swoje cele, musisz ustawić parametry kierowania, budżety i stawki. Po dodaniu kreatywnych złożoności proces staje się jeszcze trudniejszy. Oto, co musisz wiedzieć, aby być bardziej wydajnym i skutecznym.

 

Gdy platformy społecznościowe nie udostępniają danych na poziomie odbiorców poza ich zamkniętymi środowiskami, personalizacja często schodzi na drugi plan. Wiele zespołów po prostu polega na natywnych platformach w celu optymalizacji. Ale to szkodzi marce i konsumentom – i prowadzi do nieoptymalnych wyników.

 

Personalizacja społecznościowa pozwala na bardziej znaczące i trafne zaangażowanie konsumentów.Dzięki najnowszym innowacjom technologicznym i sztucznej inteligencji (AI) marki mogą teraz łatwo i w pełni zautomatyzować ten proces, ułatwiając zespołom marketingowym jego realizację.

 

Personalizacja społecznościowa jest również głównym czynnikiem wpływającym na ważne wskaźniki sukcesu.

Przyczynia się do 47% wszystkich wzrostów sprzedaży, a ci, którzy stosują zaawansowane taktyki personalizacji, uzyskują zwroty na poziomie 20 do 1.

 

Jednak w przypadku większości marek personalizacja jest wciąż mrzonką i zazwyczaj nie wchodzi w grę.

Celem tego przewodnika jest pomoc w ponownym rozważeniu i zrozumieniu pomysłów, ponieważ po prawidłowym wdrożeniu personalizacja społecznościowa jest naprawdę oszałamiająca. A technologia jest bardziej dostępna niż myślisz.

Drag View Close play
Scroll Top